دانلود جدیدترین|آهنگ ها|موزیک ویدئو ها|

دانلود جدیدترین|آهنگ ها|موزیک ویدئو ها|
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با نام ما به هم بیمار بودیم با دو کیفیت ( 320 و 128 )

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ما به هم بیمار بودیم از آلبوم من با صدای امیر تتلو

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

متن آهنگ:

ما به هم بیمار بودیم ، خوشحال با یه نخ ، سیگار بودیم !
ما به هم بیمار بودیم ، خوشحال با یه نخ ، سیگار بودیم !
ساده نیست دل کَندن ازَت من اصن اشتباه میکردم از اولم نه نبودی سهمَم از اولین قدمَم ، یخ زده بدنَم !!
ما مالِ هم نبودیم اولِشم کُلّی خستَم امشب ، افکارَم درگیرِ یه پَرِشَن ، بد گیرِ یه تَنِشَن ، من هنوز آلوده به تَنِشَم !!

.
ما به هم بیمار بودیم ، خوشحال با یه نخ ، سیگار بودیم !
ما به هم بیمار بودیم ، خوشحال با یه نخ ، سیگار بودیم !
ما به هم مریضیم اینکه قلبِ من یهو واسّه ، اتفاقی نی هرچی من بگم به تو راسته
من همَش دوست دارم وصل بشَم به تو آسّه ، مغزِ من یهو خواسته رد بده بعد بشَم یهو فاسد

.
خرابِ چشات شدم من به تو آلوده ، نپریدم با هرچی هرزه و وامونده
هرموقع که همه چی نحسِ و نابودِ ، حس میکردم که یکی دست به دعام بوده
تو هم تو خونه دلت حبسِ و داغونِ ، جدایی یه چی مثلِ حصبه و طاعونِ
خدایی همه اینا دستِ دوتامونِ ، خسته و آرومِ هوا بسته و بارونِ
ما به هم بیمار بودیم ... !

.
ما بی هم میمُردیم فِک کردی بُردی کَندی بیخودی ، الآنم آزادی اما آرزو باز داری ، که کاشکی همین امروز میمُردی !!
ما به هم مبتلا بودیم ما یه جُفت طلا بودیم ، نه من ناخالصی داشتم ، نه تو عزیزم از اون دخترا ( مُخ زنا ) بودی !!
ما به هم بیمار بودیم ، خوشحال با یه نخ ، سیگار بودیم !
ما به هم بیمار بودیم ، خوشحال با یه نخ ، سیگار بودیم !

.

.

.

.

  • علیرضا حیدری

ma+be+ham+bimar+bodim

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی